Avslappnad!

Mathildan kunde inte heller fortsätta sin galoppträning. Så jag focuserade på att hon skulle "vara kvar" med mig online. Hon gör det mycket själv, så trav och längre avstånd blev en liten utmaning. Hon hade som Glodis tydliga gränser vart hon var med, och vart hon "lämnade" mig.

 

Vi tog vår lilla runda igen. Hon hade inte alls så stor lust att springa idag. (otroligt roligt med sådana stora motsatser som Mathilda och Glodis är RB, vill glodis springa, UNDERBART! Vill mathilda sakta av kanske äta gräs, UNDERBART!)
Men jag försökte jobba lite på att hon skulle släppa spänningen i traven, idag blev det mest att hon sakta av till skritt, men det kommer vart efter. När vi kom fram till stallet idag var hon bara lite svettig, LITE! Trodde inte det skulle gå så pass fort, bara 3-4 rundan, amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback