Frodis första

Frodi fick för första gången leka lite, sedan kan kom hem. Under tiden vi gick mot fältet så märkte jag att han var väldigt pigg och extrovert, så vi gick tillbaka för att byta till en längre lina. Väl ute på fältet sedan kollade jag lite hur han var, hur mycket uppmärksamhet han la på mig och allmänt checkade av grunderna. Men han var jätte duktig, så fort han fick springa av sig lite så var han väldigt intresserad av mig och vad vi skulle hitta på. Då blev det lite friendly game med sticken, både på honom och helikopter över. Sen hade han en idee om att sniffa på tunnan. Perfekt! En äppelbit på det och han fick gå med och hjälpa oss sätta upp lite staket.
Han verkar hitintills vara så perfekt, lagom energi, lagom playdrive, överlag orädd och mycket nyfiken. Inridningen kommer nog gå galant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback