Svenska Parelli bilder & Otroligt Vacker Audition

Skickade in 6 bilder till parelli, ush det var svårt att välja har så otroligt många. Men de var mycket glada och publicerade dom på tumblr.

 


Har även snubblat över en otroligt vacker Level 4 Liberty Audtion. Otroligt vackert!
Det är första gången jag sett någon så duktig utan att bli ledsen över hur mycket jag har kvar att lära. Fullärd kan man såklart aldrig bli. Men det jag kommit fram till är att jag har alla pilar jag behöver för att komma dit, det gäller bara att spänna bågen och sikta!

Kommentarer
Postat av: velepa - NH inspiration

Underbar video, och vilka fina bilder du skickat in!



Jag har funderat på overall också, måste vara väldigt behändigt! Vart har du köpt din?

2010-12-01 @ 12:11:08
URL: http://velepa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefina bilder!! :)

2010-12-04 @ 12:08:15
URL: http://parelliliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback