NY BLOGG

igen för er trogna läsare.
Denna gång går jag över till ett bättre bloggverktyg, nu kommer ni även kunna bläddra och bläddra och bläddra bland äldre inlägg. En hel del inlägg härifrån har öven följt med.
Bloggen kommer även inte bara att skrivas av mig, utan även av Malin! Hon var min första tappra parelli elev, vi har så mycket gemensamt, och våra intressen och fördjupade kunskaper är så bra fördelade. Mitt allra största intresse är parellis filosofi, och så mycket tid som möjligt ägnas åt parelli-studier, framförallt nu inför nästa år då jag åker till Parelli University.
Malin är desto mer fördjupad i dressyr/ridkonst och hovar.
Vi vill därför göra en välskrivven blogg kring flera viktiga ämnen, om hur vi gör våra hästar lyckliga! För det är precis vad den heter, lycklighast.wordpress.com
Ni som troget följer min blogg kan fortsätta följa den kommande superbloggen här bloglovin

 

Hjälp världen bli en bättre plats för hästan och människor!

(Alla Parelli elevers gemensamma mål: Help make the world a better place for horses and humans!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback