Tv Serie om Parelli Campus Colorado

Nu har Parelli börjat att lägga ut Avsnitten om "livet som student på Parelli Campus". Film teamet följer både en grupp Externs (första instruktörs kursen på 3 månader då man kan få upp till 2*) och Interns (självbestämd tid, tränar och jobbar dagligen med Pat Parelli)

 

Väldigt intressant att följa då jag planerar en trip till deras Campus i Florida på en fast track course. (en förberedelse/test kurs för att sedan bli instruktör) Ifall de godkänner mig så kommer jag troligtvis att göra mitt Externship direkt, men då i Colorado, vilket är där de spelar in avsnitten.

 

Avsnitt nr 1
http://www.thehorsemansapprentice.com/episodes/the-horsemans-apprentice-episode-1/?utm_source=FBPNH_Wall&utm_medium=SM&utm_campaign=FBPNH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback