opraktiskt

Nicke är inte längre min bästa vän, har ju inte haft tid att hämta honom fastän han gjort sitt bästa för att bli tagen. Så idag kom han inte ens till mig, sen tog han sina havrekorn och vände på klacken efter Glaeda. (det var då jag tog Glodis) När jag kom tillbaka fick dom lite hö så han direkt kunde se en mening med att komma till mig.

 

Han sprutades med äppelcidervinäger vilket idag Inte hjälpte på honom.. I paddocken var han inte själv (men helt LB), sadeln åkte fram, han var lite småsur, undvek spåret, var dock frammåt , i traven kändes hans bakdel annorlunda, som om han ville bocka eller något. Jag hade bara planerat lite follow the rail i trav, men allt blev bara en disaster. Var för första gången flera månader lite rädd där uppe, ganska så opraktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback