sideways sideways sideways

Så dalar det redan första träningspasset utan Erika.
Jag tänkte göra samma freestyle/finess mönster på Glodis som jag gjorde sist. Men på kapson då erika sa att grimman vid det här laget ger mer tryck underifrån. Men som sagt det sket sig. Hon kunde inte ens följa spåret i böjning i skritt! Jag försökte det ena och det andra med non stop thinking på min sist och "form".

 

Tills sist kopplade jag över tyglarna till grimman som jag hade kvar under kapsonen. Plötsligt var det inga problem... intressant! Det allra konstiga är att placeringen av grimmans tryck och tyglar är samma som med kapsonen.
Men då fick vi till en riktigt bra böjning och sideways, men den är jobbig, framförallt åt vänster, så det blir sideways sideways sideways.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback