Föreberedelser med stort F

Nu börjar det närma sig! På Onsdag morgon bär det av till Arlanda för att ta oss till Birmingham, NEC Arena & PARELLI CELEBRATION! Det blir en ledig dag, får se vad vi gör då, men datorn och några parelli filmer följer såklart med. Sedan börjar det, på fredag! Då börjar vi nog med att lära känna alla andra volontärer lite (det är Parelli, vänskap och glädje ska spridas till alla, inte bara hästar!)
Det ska bli så otroligt spännande att få vara en del av riktig Parelli- anda. Även dela med sig och få vara med att göra en skillnad i denna hästvärld! Make the world a better place for horses and humans!

 

Sen ska nog detta event vara det sista för Magic, då hon efteråt åker hem till US och blir mamma ledig ett tag. Temat för Celebrationen är Horsenalities, hoppas komma hem med massor av arrow in my quiver!

 

 

Så nu börjar förberedelserna! Både packa inför resan, plugga ifatt det jag missar i veckan, ansöka till högskola och göra alla andra saker jag inte hinner med.

 

På söndag morgon kommer även det första inlägget med (enligt mig) intressanta resultat från mitt projektarbete. Ska försöka hinna skriva alla dessa och göra så att två blogg inlägg per dag publiceras med intressanta resultat.

 

Sedan följer datorn med till england så förhoppnnigsvis blir det färska inlägg om de fullspäckade parellidagarna!

 

Under veckan hann även min älskling fylla 6 år! (helt otroligt så fort tiden går! )
Den 27 mars 2005 föddes lilla Snaelilja en månad förtidigt i snön.


Kommentarer
Postat av: Bea

Wow vad roligt, skulle också verkligen vilja åka på Parelli event.. Unghästarna han ska rida in i texas har väl varit det jag tjatat om. Fin ny header och jätte söt bäbis bild!

2011-04-03 @ 10:54:37
URL: http://beatricelexmyr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback