Frodis Inridning dag 16

Dagens session kommer i två korta filmer online och freestyle. I den första ser ni att han reagerar när jag tar på hans öron, och även vad jag gör åt det. Ni får ursäkta den dåliga kviliteten i den andra filmen. Mot slutet i den visar jag frodis specialitet, backning.

Mina highliths från filmerna är: i den första filmen ser man även hur uppmärksam och intresserad han är, har frågar mig konstant vad det är jag menar och vad han ska göra. Det var även första gången jag drog fram presenningen vilket han bara var väldigt nyfiken på. I den andra filmen ser man även lite Liberty när han följer efter mig, och när jag flyttar på platsröret så försöker han till och med gå på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback