Mys i Ännu mer sol.

Tänkte ta Glaeda och upprepa det jag gjorde sist, men hon var ganska uppspelt och var, som hon ganska ofta är, övertygad om att det lever något farligt i andra änden av hagen. Så jag gjorde bara lite Liberty på avstånd med henne.

 

Istället ville mathilda att jag skulle leka med henne, eller snarare mysa. Hon stoppade in huvudet i grimman och sen stod vi och myste i solen.

 

Glömde nämna att jag tog med mig en boll i hagen, medan jag gick och vägde hur mycket som flickorna hade kvar av sin ranson hö så var det såklart Glaeda som först var tvungen att gå och nosa på den. Hon är Så otroligt söt! Borde haft en kamera med mig.

 

Men jag och Mathilda lekte lite med bollen, putta på den är ju inte problem, gå sideways så hon sparkar på den med bakbenen, eller får den under magen är inte heller några problem. Nästa steg var att kolla om hon brydde sig när jag tog upp den på henne. Hon tyckte inte så mycket, jag kunde studsa den och göra lite allt möjligt. För att hon också skulle se en mening med att ha den på sig så kliade jag henne under magen medan hon hade bollen på sig. Det var väldigt uppskattat. Det blir nog denna dam jag filmar Liberty Level 3 med senare i vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback