Vad bör hästen lägga sin vikt på?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag fick upp ögonen för barfotaverkning ordentligt för ungefär ett halvår sedan. Planerar nu att gå kurs för Ove Lind och ev. vidareutbilda mig till hovvårdare, ska bli spännande att se om man lyckas påverka fler människor... tyvärr är det alldeles för få som tar hand om sina hästars hovar (och andra naturliga behov) på ett vettigt sätt idag.

2011-02-23 @ 19:22:03
URL: http://flickanochtuppen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för tipset! vad använder ni då att slälla ner hovarna i?

2011-02-24 @ 06:47:57
Postat av: Bella

Wow, det där hade jag ingen aning om!

När jag skaffar häst igen i framtiden ska den DEFINITIVT inte gå med "vanliga" skor!

Barfota har jag av erfarenhet sett är alldeles utmärkt för hästar att gå med om man vet hur man ska verka.

2011-02-24 @ 08:53:25
Postat av: Marcusmarlen

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-05-27 @ 10:10:00
URL: http://marcusmarlen.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback