Dålig uppdatering - Bättring på gång

Nu har jag haft det fullt upp, skulle jag vilja säga. Sanningen är väll att min kärlek till samhällsämnerna och jätte intressanta dokumentärfilmer har tagit all den tiden. Men en snabb recap på det som hänt och som jag vill dela med mig av.

 

Hittade en Jätte intressant blogg som skrivs av en JÄTTE DUKTIG tjej som JUST NU är hos Parell i Florida och gör sitt EXTERNSHIP. Man kan helt enkelt följa hennes resa. Jätte kul då jag vill gå i samma fotspår. http://mariahpnhelms.blogspot.com/

 

det finns även en tjej från sverige som är där för sin Externship. När hon kommer hem kommer sverige att ha 3 Parelli instruktörer! http://sofie-sofiespantersparelliliv.blogspot.com/

 

Hästfocus kom även i fredags, den ska jag läsa och skriva mina tankar här, vet att det stod något om hästens päls. Ska bli intressant.

 

Bör skriva ett inlägg med en uppdatering på mitt projekt, nu har flickorna börjat få all sin mat i hönät, resultatet av det kan jag då skriva om på måndag.

 

Ska skriva om dagens bravader i hagen med Nicke och Glaeda.

 

Sen fick jag ett fint meddelande ifrån en tjej på Parelli Connect som jag vill dela med mig av..

 

Sist men inte minst kan jag inte låta bli att dela med mig av dom BREATHTAKING filmerna jag fått se på min samhällskunskap. Inget hästrelaterat tyvärr, men jag kan inte låta bli att Inte dela med mig av det..

Kommentarer
Postat av: tilda

Tycker verkligen om din blogg, otroligt inspirerande och välskriven!

2011-01-22 @ 20:20:58
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback