Körkort nu kan jag börja på riktigt!

Nu har jag fått körkort och kan jag ta mig till stallet på egen hand! Även ta mig vart jag vill förövrigt. Nu kan jag boka lektioner/workshops för NH intresserade i Norrköping/Nyköping området.

 

Jag har även börjat på min sista termin, vårterminen tycker jag alltid är jobbigast, av någon anledning har jag
ingen motivation. Dock läser jag denna termin väldigt väldigt lite kurser, och bland dom är Projektarbetet om hästarna, Engelska och ett kursblock där man sammanbinder flera kurser som kallas Samhäll 2, Med samhällskunskap, historia + religion B. Varför läste jag inte detta från början? Redan efter introduktionen längtar jag till nästa lektion. Skolans roligaste lärare och massa politik, det kan knappats bli roligare än så!

 

Nu vill jag bara att snön, men framförallt isen ska smälta så jag kan börja på riktigt med min Level 3!
Har även funderingar kring kurser jag måste klura ut, ska jag rida något Akademiskt i år eller ska jag spara det tills jag är färdig med Level 3? (på bild Helena Kardefeldt med sin vackra häst i en Levad)
Ska jag åka på hovkurs i Finland eller David Lichman kurs i Falkenberg i sommar? Även om jag var mindre nöjd med kurs upplägget förra sommaren så fick jag och Glodis en sådan boost i våran relation..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback