kaos!

Det är lite kaos för mig nu. först kom först urvalet till högskolan, parelli skickar sin bästa man, presidenten för att besvara frågan "när släpper ni kurserna för 2012" svaret är sedan april fortfarande "coming soon",Ska jag åka till usa? Ska jag åka till parelli? Är det värt alla pengar? Hag jar bråttom? Nu, eller sen? Working student hos någon tränare kanske istället? Ska jag flytta hemifrån i höst, kommer allt att lösa sig? Kan hästarna följa med?

Så ser det ut i mitt huvud just nu, lite kaos, samtidigt som jag jobbar 7 till 4..

 

Precis satt igång med hästarna, Igen...
Glaeda har lite kvar, mest mentalt för att kunna filma en level 3 liberty. Samtidigt som jag måste tänka på mina signaler. (bra att filma sig själv och se orsaken till varför hästen gör som den gör)

 

Glodis är tjock, men tror att hon svälter, hon saknar motivation, till allt. Så det jag gör med henne för att senare klara av freestyle level 3 är konditions och galopp träning, med stopp för gräsätning i vartannat steg

 

Frodi och jag börjar komma överrens lite, här om dagen slog det mig, trots att Erika sa det på kursen, men nu kunde jag själv se det. Hans friendly game med mig i alla zoner förutom 1, är trasigt. Han tror jag ska äta upp honom om jag är någon annan stans än rakt framför honom.. Så det jobbar vi bort. Samtidigt behöver mannen börja jobba på sin topplinje och att bli mer "upphill" och lära sig att bära sig själv bättre på bakbenen. Så det är det mycket klättring som gäller.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback