Parelli University, Pagosa Springs, Colorado.

Nu har jag fått det bekräftat. JAG ÅKER TILL PARELLI UNIVERSITY, I PAGOSA SPRINGS COLORADO i Maj 2012!

 

Kursen jag ska gå heter Fast track och är 4 veckor. Den är en kurs för de som kommit långt (level 3-4) och sattsar på att komma ännu längre. Framförallt är denna kurs till för de som vill bli instruktörer, tester utförs i början och i slutet och resultatet avgör om man får gå vidare och söka till Off campus 1* instructor program (1 vecka) eller Externship (12 veckor) där man kan bli 2* instruktör.

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis!! Vad roligt :D

2011-09-22 @ 19:03:35
URL: http://hastligheter.blogg.se/
Postat av: Tina

Grattis! Skönt när bekräftelsen kommer och man kan börja planera. Om fler frågor dyker upp på vägen är du jättevälkommen att kontakta mig igen. Jag vill också gärna höra hur det går för dig! Lycka till!

2011-09-24 @ 19:31:27
URL: http://www.xn--hstutvecklare-bfb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback